9.1.12

Απορία

Ναι, όπως ίσως έχετε αντιληφθεί όσοι διαβάζετε τα κείμενά μου, έχω απορίες, πολλές απορίες και αν μπορείτε να μου τις λύσετε θα προσφέρετε μεγάλο καλό. 


Εξηγούμαι: Οι εκπαιδευτικοί είναι επαγγελματίες που ασκούν ένα συγκεκριμένο, αναγνωρισμένο επάγγελμα, που από πολλούς μάλιστα θεωρείται λειτούργημα ή είναι λειτουργοί ( όπως οι ιερείς για παράδειγμα) της εκπαίδευσης που από πολλούς θεωρείται ότι είναι και επάγγελμα; Μη βιαστείτε να πείτε πως δεν βλέπετε διαφορά.
Αν είμαι επαγγελματίας πρέπει να τηρούνται ορισμένοι κανόνες που προβλέπουν δικαιώματα και υποχρεώσεις. Αν είμαι λειτουργός που πιθανόν ασκώ επάγγελμα, τότε μάλλον έχω μόνο υποχρεώσεις και κανένα δικαίωμα. Δηλαδή: Όταν οι εκπαιδευτικοί καλούνται να δουλέψουν υπερωριακά χωρίς αμοιβή, τότε πολύ φυσικά θα πρέπει να αισθάνονται λειτουργοί που ζουν μόνο από τη χαρά της άσκησης του επωφελούς τους ( ελπίζουμε!) έργου. Γιατί, αν θεωρούνταν επαγγελματίες που ζουν από την άσκηση του επαγγέλματός τους ,όπως και τόσοι άλλοι, γιατροί, δικηγόροι, στρατιωτικοί, δικαστικοί, η υπερωριακή εργασία θα έπρεπε να αμείβεται.


 "Καλούνται οι εκπαιδευτικοί του σχολείου να παρευρίσκονται την Τετάρτη .... 17 - 20.00μ.μ στο σχολείο για ενημέρωση γονέων. Εκ της διευθύνσεως"

Δεν υπάρχουν σχόλια: