Αν και το μέγεθος της πόλης είναι μικρό, ο συμβολισμός της επιλογής είναι ευδιάκριτος. Τα δημόσια μέσα μεταφοράς είναι δωρεάν με σκοπό να μειωθεί η χρήση των ιδιωτικών, με θετικότατες συνέπειες για τη βιωσιμότητα της πόλης. Σε αντιδιαστολή, στη δική μας μεγάλη πόλη, οι επιλογές καθορίζονται με βάση την επιβεβαίωση της κυριαρχίας του αυτοκινήτου ( κατάργηση της πεζοδρόμησης του κάτω τμήματος της Αγίας Σοφίας, αντίθεση στη δημιουργία της Πλατείας Ελευθερίας με επιχείρημα τις θέσεις στάθμευσης που χάνονται) και στην απαξίωση των δημοσίων μέσων μεταφοράς, είτε με διαιώνιση του παρασιτικού μοντέλου μικρομέτοχων ιδιοκτητών του ΟΑΣΘ με κρατική χορηγία ( σας θυμίζω επίσης πώς χαρακτήριζε όσους δεν πληρώνουν εισιτήριο ο ¨άριστος¨ Υπουργός) , είτε με καθυστέρηση έως παύση των έργων του μετρό. Νυν υπερ ΙΧ ο αγών! Εν έτει 2019 αναπαράγονται και υλοποιούνται πολιτικές της δεκαετίας του ´60, που ευθύνονται για τα σημερινά αδιέξοδα του αστικού τοπίου. Εύγε.
https://info-war.gr/i-nea-machi-tis-doynkerkis-enantion-ton-ich-toy-leonida-vatikioti/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου