21.9.09

Καλή σχολική χρονιά

Μόνιμο το πρόβλημα της αρχής. Ακόμη και στο σχολείο, όταν προσπαθούσα να παραθέσω τις σκέψεις μου με αφορμή ένα εξαιρετικά έξυπνο θέμα του τύπου "Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα. Τι θέλει να πει ο ποιητής για τις αρετές που πρέπει να διακρίνουν έναν σύγχρονο άνθρωπο" δύσκολα κατόρθωνα να γράψω τις πρώτες γραμμές. Όταν το έκανα όμως είχα χάσει αρκετό χρόνο για να ολοκληρώσω με αξιοπρέπεια την έκθεσή μου!
Στο προσωπικό μου blog η έννοια του χρόνου έχει ασφαλώς μια άλλη σημασία, οπως και οι απαιτήσεις για ολοκλήρωση ή συνέχεια. Αποτελεί προσωπική επιθυμία και υλοποίηση υποκειμενικών προθέσεων, οπότε μάλλον δεν αφορά και κανέναν άλλο εκτός από το δημιουργό του. Παρόλα αυτά με υψηλό το αίσθημα ευθύνης απέναντι στους ελάχιστους αναγνώστες μου εγκαινιάζω τη νέα περίοδο ευχόμενος καλή σχολική χρονιά σε όλους, μαθητές, φοιτητές και εκπαιδευτικούς. Μια χρονιά που για το σχολείο μου, το 2ο Γενικό Λύκειο Πολίχνης δε ξεκίνησε και με τους καλύτερους οιωνούς, θα γράψω γι΄αυτό σε επόμενα σημειώματα. Θέλω επίσης να ευχηθώ υγεία και προκοπή σε όλα τα παιδιά που μπαίνουν στο στίβο της ζωής με ελπίδα και αισιοδοξία. Ας μην αφήσουμε να μας πάρει από κάτω η περιρρέουσα ατμόσφαιρα παραίτησης, απαξίωσης, εξαχρείωσης των πάντων που επικρατεί στη δημόσια έκφρασή της.

2 σχόλια:

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Συνάδελφε, καλή χρονιά και καλή δύναμη.

Papadimitriou είπε...

Ευχαριστώ πολύ και αντεύχομαι.