7.9.06

ΠΕΜΠΤΗ 7/9

Σήμερα ήταν μια εξαιρετικά δημιουργική μέρα. Περιηγήθηκα στις παιδαγωγικές θεωρίες μάθησης σε συνδυασμό με τις φιλοσοφικές και επιστημολογικές τους θεωρήσεις. Γιατί; Ο πιο σημαντικός λόγος είναι η ανάγκη να θεμελιώσεις τις διδακτικές σου προσπάθειες σε ένα θεωρητικό θεμέλιο, το οποίο θα προσφέρει τη δυνατότητα να είσαι περισσότερο ξεκάθαρος στους στόχους σου και πιο αποτελεσματικός. Γιατί τα γράφω αυτά;  Μάλλον γιατί ΒΑΡΕΘΗΚΑ! Φεύγω!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αν ένας παιδαγωγός δεν έχει ανάγκη τις παιδαγωγικές θεωρίες.
Ο παιδαγωγός διατυπώνει θεωρίες γι' αυτούς που δεν είναι παιδαγωγοί.
Αυτοί που διαβάζουν τις παιδαγωγικές θεωρίες των παιδαγωγών δε θα γίνουν ποτέ παιδαγωγοί.

Ανώνυμος είπε...

Ένας παιδαγωγός δεν έχει ανάγκη τις παιδαγωγικές θεωρίες.
Ο παιδαγωγός διατυπώνει θεωρίες γι' αυτούς που δεν είναι παιδαγωγοί.
Αυτοί που διαβάζουν τις παιδαγωγικές θεωρίες των παιδαγωγών δε θα γίνουν ποτέ παιδαγωγοί.

ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΣ είπε...

Είναι γνωστή η δυσκολία να συνδέσεις τη θεωρία με την πράξη. Αυτό δε σημαίνει ότι η θεωρία μας είναι εξ' ορισμού ανώφελη. Ούτε ότι η γνώση της αποτελεί πανάκεια για τις πρακτικές μας επιλογές. Ωφέλιμο είναι να γνωρίζεις και περισσότερο ωφέλιμο να κρίνεις και να συνθέτεις τη δική σου αλήθεια με θεμέλιο πρωταρχικά τις εμπειρίες σου.
Ο καλός παιδαγωγός ασφαλώς και κρίνεται πάντα στην πράξη.

Υ.Γ: Το αν είμαι παιδαγωγός, ή πολύ περισσότερο το αν θα γίνω κάποτε είναι απόλυτα βέβαιο ότι δεν εξαρτάται από τις αναγνωστικές μου περιηγήσεις.