27.9.06

Αποκάλυψη!

Νιώθω βαθύτατα συντετριμμένος... Ανακάλυψα σημερα πτυχές του εαυτού μου τις οποίες αγνοούσα ως τώρα, μέσα στο σκοτάδι της φιλαυτίας μου. Ανακάλυψα λοιπόν την ανεντιμότητα του χαρακτήρα μου και το μαξιμαλισμό των οραμάτων μου. Και θέλω να μοιραστώ μαζί σας την χαρά της αυτογνωσίας και της μεταμέλειας.
Είμαι ανέντιμος, γιατί διεκδικώ ουσιαστική μόρφωση για όλα τα παιδιά και όχι μόνο για τους γόνους των προνομιούχων. Επειδή απαιτώ από την Ελληνική πολιτεία να θέσει ως πρώτη προτεραιότητα της πολιτικής της την εκπαίδευση, επειδή απαιτώ την έμπρακτη αναγνώριση της σημασίας και της δυσκολίας του εκπαιδευτικού έργου. Θέλουμε να ζούμε με αξιοπρέπεια με το μισθό μας, αφιερωμένοι σε ένα έργο που εμείς επιλέξαμε, γιατί μας γοήτευσε και μας γοητέυει. Και αυτό φυσικά αποτελεί αδιάψευστο τεκμήριο ανεντιμότητας!
Σε μια κοινωνία και σε μια εποχή που πραγματικά εντυπωσιάζει με το ήθος και την αυστηρή προσήλωση στο καθήκον όλων, όσοι εμπλέκονται σ' αυτό που ονομάζεται δημόσιος βίος και δημόσια πολιτεία. Σ' αυτή την εποχή είναι φυσικό να θεωρούνται μαξιμαλιστικά όλα τα αιτήματα των εργαζομένων και απολύτως λογικά τα αιτήματα των τραπεζών, των εργοστασιαρχών και των πάσης φύσεως επενδυτών.
Βαθιά συντετριμμένος αναγνωρίζω τα λάθη μου και αφήνοντας πίσω μου το παρελθόν προσχωρώ στη μεγάλη παρέα των θεατών της εικονικής πραγματικότητας παρόντος και μέλλοντος. Με τις αληθινές αξίες και τα σωστά οράματα!
Σας αφήνω, γιατί πρέπει να προλάβω τη σύναψη του τρίτου καταναλωτικού μου δανείου!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εκτός από "ανέντιμος" μήπως είσαι και "διαδηλωσάκιας" ή "επαγγελματίας απεργός";

ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΣ είπε...

Σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας στην αποκάλυψη και άλλων χαρακτηριστικών της προσωπικότητάς μου!

Ανώνυμος είπε...

Με μεγάλη μου χαρά βοηθάω τους συνανθρώπους μου να ανακαλύψουν διάφορες πτυχές του χαρακτήρα τους.